بسته بندی هزینه نیست حفظ سرمایه است

بسته بندی هزینه نیست حفظ سرمایه است

 

خدمات باربری و اتوبار مالک اشتر

1-حمل ونقل و اثاثیه منزل و ادارات

حمل ونقل بار و اثاثیه منزل شما عزیزان با بهره گیری از ماشین های مخصوص باربری ،مسقف و موکت کاری شده به نحو احسن جهت حفظ وسایل تان در داخل تهران و سراسر کشور عزیزمان مخصوص شمال کشور (گیلان ، مازندران ، ساری ،آمل ،نور ،چالوس ،شیراز ، چمستان ،اصفهان و…

 

2- بسته بندی لوازم و اثاثیه

 شعار اصلی باربری و اتوبار مالک اشتر این است که مدرن ترین و بهترین شیو ه ی بسته بندی اسباب و وسایل تخصص ماست

باربری مالک اشتر با ارائه تجهیزات بروز و استاندارد جهت بسته بندی به روش حرفه ای وسایل و ظروف و اشیا گران قیمت و حساس شما عزیزان اعم از نایلون های حبابدار ، ضربه گیرهای محکم چندلایه ،کارتن های 5 لایه ضخیم ضد آب ،فوم های شیشه ای و استرچ های مخصوص بسته بندی و جعبه های پلاستیکی محکم وبزرگ ضربه پذیری به وسایل را به حداقل میرساند.

 

3- مشاوره و راهنمایی

به شما شهروندان عزیز که قصد جابجایی اداره یا منزل خود را دارید موکدا توصیه میشود جهت سهولت در امر جابجایی قبل از انجام اسباب کشی حتما با یک تماس تلفنی با مشاوران کارآزموده و حرفه ای اتوبار مالک اشتر با یاداوری نکات اصلی و کلیدی که باید قبل از انجام اسباب کشی بدانید(مثل جدا کردن پایه های مبل یا تخت ،فرم بسته بندی وسایل چینی وظروف شکستنی و….)تا از وارد امدن خسارات مالی احتمالی به شما جلو گیری گردد.

 

4-نیروی فنی و خدماتی

کارگان مجرب وحرفه ای اتوبار و باربری مالک اشتر با داشتن تجربه ی کاری زیاد و گذراندن دوره های آموزشی مربوط به بسته بندی وسایل سنگین و گران قیمت آماده ی قبول خدمت از نظافت اولیه تا کارهای فنی و بسته بندی و حمل و نقل تا جابه جایی تا چیدمان کامل منزل جدید هستند تا لوازم شما با دقت و سرعت و با اطمینان خاطر بیشتری به مقصد برسند.

ضمن اینکه شما عزیزان میتوانید بسته به حجم وسایلتان نوع ماشین و تعداد پرسنل را انتخاب فرمایید.

 

5-بیمه نامه معتبر

باربری و اتوبار مالک اشتر به منظور آسودگی خیال شما عزیزان تمامی وسایل را پیش از آغاز فرایند اسباب کشی تا تحویل اخرین محموله توسط کارگران متخصص باربری مالک اشتر در مقصد بیمه میکند که این نیز جزو یکی از تعهدات ما به شما مشتریان عزیز می باشد .

شایان ذکر است بیمه ی باربری به منظور قابل تحمل کردن ریسک های ناشی از حمل وسایل به شمار می آید که اگر خدایی ناکرده به دلیل حوادث ناگهانی و پیش بینی نشده و اتفاقات غیر منتظره خسارتی به اموال شما وارد گردید اتوبار مالک اشتر پاسخگوی مشتری می باشد و خسارت ناشی از آن توسط شرکت بیمه جبران می گردد.

 

6-خدمات سریع و ارزان

باربری و اتوبار مالک اشتر منصفانه ترین و بهترین باربری در جنوب تهران می باشد که بی نقص ترین ومتمایزترین خدمات حمل بارو اثاثیه را با ارزان ترین قیمت جهت کسب رضایت شما عزیزان ارائه میدهد .اتوبار مالک اشتر ایده ال ترین خدمات جابجایی را از همان ابتدای اسباب کشی تا چیدن وسایل در مقصد با دقت و سرعت بالا و در امنیت خاطر کامل انجام داده و تعرفه ها و قیمت ها را براساس نرخ های رسمی مصوب اعلام شده تو سط اتحادیه باربری محاسبه میکند .

ارائه خدمات متمایز برای نو عروسان و افراد سالمند

نو عروسان و افراد سال خورده ،شما میتوانید با تکیه بر رزومه ی کاری و سابقه ی درخشان باربری و اتوبار مالک اشتر با خیال راحت  از صفر تا صد اسباب کشی خود (اعم از هر گونه سرویس و تعمیر وسایل ،خدمات منزل تا نظافت و جا به جایی اثاثیه و چیدمان وسایل در منزل جدید )را با الویت بیشتر و تخفیفات قابل توجه به ما بسپارید .

 

8-ارائه خدمات متناسب

اتوبار و باربری مالک اشتر به صورت مجموعه ای بزرگ  مجهز به انواع ماشین های وانت بار و نیسان و کامیونت و خاورهای مسقف و موکت کاری شده (بیش از صد دستگاه )با در نظر گرفتن حجم اثاثیه و نیاز شما عزیزان ، ماشین متناسب و درخور با نیاز شما عزیزان را چه در داخل تهران و چه در خارج از تهران فراهم کرده و دغدغه ی اسباب کشی را برایتان به حداقل می رساند .

 

9- حمل لوازم حساس به صورت v.i.p

حمل بارهای گران قیمت و سنگین و حساس ازجمله پیانو ، تردمیل ،یخچال ساید بای ساید ،گاو صندوق و لوازم صوتی و تصویری به صورت اصولی و با ابزارهای خاص با مهارت ویژه ،با خیالی آسوده به باربری مالک اشتر بسپارید چرا که کارگران زبده و حرفه ای ما تجربه ی کافی دراین زمینه را دارند .

10-مجوز رسمی از اتحادیه

باربری و اتوبار مالک اشتر اولین و تنها باربری در سطح جنوب تهران و شهر ری میباشد که به صورت کاملا قانونی با داشتن مجوز رسمی و پروانه کسب و شماره ثبت (148)با نرخ های مصوب در آیین نامه باربری فعالیت میکند .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *