نکات مهم در بسته بندی و جابجایی

معمولا تهیه نمودن کارتن ها و باکس های مناسب هم از لحاظ ضخامت در برابرضربه های احتمالی که در حین جابه جایی وارد می شود و هم از لحاظ ابعاد که باید متناسب وسایل منزل باشد و موجب گردیده این امر برای خانم های خانه دار و مستاجران عزیز دشوار گردد .

اتوبار مالک اشتر توانسته است برای این مشکلات راه حل های مناسبی را پیدا کند وبا ارائه کارتن های مخصوص برای بسته بندی ظروف  آشپزخانه و دکوری مبلمان و کارتن های مخصوص به صورت رگال دار برای انواع لباس استفاده کند

 

اتوبار مالک اشتر با بهره مندی از تجربه ی چندین ساله در زمینه ی حمل و نقل و بسته بندی آماده هستیم تا آنچه راکه شما از یک جا به جایی راحت و بدون نقص و خسارت انتظار دارید به شما هدیه دهیم .

باربری و اتوبار مالک اشتر بر این باور است که بهترین تبلیغ برای ما رضایت مشتریان عزیز می باشد و دراین راستا رضایت شما را برای خود بهترین سرمایه به شمار می آوریم.

 

آیا مایل هستید مشاوران ما با شما تماس بگیرند ؟

لطفا از طریق همین سایت ، قسمت رزرو اینترنتی شماره تماس خود را برای ما بگذارید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

 

نکات ضروری در اسباب کشی که ممکن است فراموش شود

۱ – اشیاء قیمتی و وسایل عتیقه و انتیک

۲ -اسناد مهم : ممکن است به دلیل استرس زیاد در روز اسباب کشی اسناد مهم از جمله شناسنامه،کارت ملی ،گواهینامه،گذرنامه ،گواهینامه های تحصیلی ، سند خانه ،بیمه نامه و…. برگ سبز ماشین و….فراموش شود پس آنها رادر یک پاکت به صورت جداگانه و مشخص بسته بندی کنید وبا خودرو شخصی تان به منزل جدید ببرید ‌.

 

۳ –  داروها رو فراموش نکنید ….

.اگر هرکدام از افراد منزل از داروی خاصی استفاده می کنند و مصرف ان برای ایشان ضروری میباشد به صورت جداگانه بسته بندی کنید و آن ها را در دسترس خود قرار دهید .

 

۴ -استفاده از ظروف پت و لوازم یکبار مصرف

با توجه به جمع آوری کلیه وسایل و لوازم دم دستی ،خرید،واستفاده از ظروف و  لوازم یکبار مصرف قطعا انتخاب درستی خواهد بود.

 

۵ – شارژ کردن گوشی همراه با لپ تاپ که با وجود ضروری بودنشان ممکن است به دلیل استفاده زیاد و تمام شدن شارژ باطری شما را گرفتار کند .

با توجه به تجربه ای که داریم شارژها از جمله وسایلی هستند که اغلب اوقات فراموش می شوند –پیشنهاد ما به شما این است که علی رقم این که از شب قبل گوشی ها را شارژمی نمایید  از جعبه ای خاص برای کلیه شارژرها استفاده نمایید تا در صورت لزوم از ان ها استفاده نمایید .

 

۶ – بسته بندی

برای محکم تر کردن و فیکس کردن انواع بسته بندی های کارتنی می توان از نخ شیرینی استفاده کرد که مقاومت و استحکام این نوع بسته ها را بسیار بالا می برد که ضمن راحتی خیال عزیزان در اسباب کشی ، از در رفتن کارتن ها جلوگیری می کند و تمامی کارتن ها بدون دغدغه و راحت در مقصد تخلیه می شوند .

 

 

.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *